24 February 2019

Don't let the others take your happiness


Hi!
I've thought a lot about happiness and its connection with our attitude recently. Looking at the world positively, desire to develop new things, noticing good in our environment. These things lead us to the feeling of luck and success. How can we achieve that wonderful state when we think we can deal with everything that intervene us. That's my opinion about it.








zdjęcia: WeHeartIt

What's up? What is your opinion about it?

6 comments:

  1. Masz całkowitą rację, najważniejsza jest wiara w siebie i we własne dokonania :) Nie ma sensu patrzeć na innych.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Dosyć ciężko jest być szczęśliwym i spełnionym kiedy świat wymaga od nas różnych rzeczy. Dajmy na to jak mamy cieszyć się z małych rzeczy jeśli wiemy, że jutro próbna matura i od niej zależy moja ocena semestralna. Bycie szczęśliwym staje się jakąś legendarną techniką, którą nieliczni są w stanie pojąć. Ja staram się odnajdywać w swoim życiu szczęście na każdym kroku. Nie zawsze jest to łatwe, ale grunt to dobre podejście!
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  3. Ostatnio pomimo,że próbuję być pozytywnie nastawiona na świat to jakoś średnio mi to wychodzi, ale wiem, że jest to bardzo ważne...

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Nie ma sensu porównywać się z innymi, zawsze są ludzie którzy więcej od nas osiągnęli, ale również zawsze są ludzie, którzy osiągnęli dużo mniej! Mój blog

    ReplyDelete
  5. Pięknie ujęte :) Moja opinia na temat szczęścia jest bardzo zbliżona do twojej - dostrzeganie tego, co się posiada, możliwość realizacji, wiara to chyba najważniejsze kwestie. Ja osobiście, mimo czasami chwilowych zawahań, uważam się za szczęśliwą osobę.

    zofia-adam.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Od jakiegoś czasu zaczęłam dostrzegać piękno nawet w najmniejszych, skrytych życiowych aspektach :) Warto doceniać szczęście!
    Pozdrawiam serdecznie!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete

- za wszystkie komentarze dziękuję <3,
- zaobserwuj mnie, a ja zrobię to samo,
- zostaw w komentarzu link do swojego bloga, na pewno wpadnę.