9 February 2019

Spain | Photo mix


Hi!
Travelling is a good way to have a rest and return to your everyday life with more power and enthusiasm. Your trips don't have to be distant, sometimes  a simple trip to the mountains or the sea is enough to relax and think about what is your priority and what you care most about. Winter holidays are one of the situations that can be used for such a productive break. Today I invite you to a short account of my trip to Spain


Malaga  
We accomodated in this city during our seven-day holidays. I associate it mainly with wandering on a long, sun-filled pavement and a beautiful beach, which is considered as one of the most fabulous in Spain. In malaga we can feel the summer climat, even in winter. That's  where, in January, people sunbathe and enjoy the warmer days as it should. A popular monuments are also a big temple in the city center and The museum od Pablo Picasso. I have enjoyed visiting art galleries more after I had watched his paintings.
 



Granada and Alhambra palace






Mijas city










I had also visited other places, but I have remembered these mentioned above the most. It's amazing to feel sun rays on your own face and to be in a place, in which the air is cleaner, when in my country we have to wait for it until actual summer.
I also want to apologize that I don't add posts regularly recently. I have a lot of things going on right now so please be understanding if I won't add  posts every week.

20 comments:

  1. Zdjęcia cudowne.. wiem, że w ogóle nie ma porównania co do tego, jak jest na żywo. Masz specyficzną urodę, delikatną, ale charakterystyczną- podoba mi się;-)

    Zapraszam na mojego bloga

    ReplyDelete
  2. Ale śliczne miejsce! Teraz w tę zimę z chęcią bym się tam wybrała hah :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia i fajny opis miejsc :) Osobiście uwielbiam Hiszpanię i kocham wracać tam na wakacje :D
    https://beautybyoliv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia z Balkonu Europy są najpiękniejsze! Nigdy nie byłam w Hiszpanii, ale może kiedyś mi się uda.

    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo chętnie zamieniłabym się z Tobą pogodą! Pięknie :)) Pozdrawiam! :))
    jelonkowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zdjęcia są cudowne - bardzo mi się podobają. Hiszpania jest przepiękna ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia :) Zgadzam się z tym, że podróże to świetna okazja do naładowania baterii.

    ReplyDelete
  8. Fajna jest taka ucieczka w cieplejsze miejsce, gdy w Polsce pogoda nie zachwyca! Ja właśnie jestem w trakcie przerwy zimowej i niedługo wybieram się w góry <3

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    ReplyDelete
  9. Jak ja bym chciała być teraz tam, zamiast w tej zimnej Polsce. :)

    http://xjustdaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Przepiękne zdjęcia! Zazdroszczę ci takich wyjazdów! Nigdy nie miałam niestety okazji być w Hiszpanii, a jest to moje marzenie
    Swoje ferie miałam w pierwszym terminie, więc już dawno mi się skończyły

    zofia-adam.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Hiszpania! Jak bardzo bym chciałam tam polecieć! Szczególnie, że uczę się hiszpańskiego. Przepiękne zdjęcia i widoki, fajnie, że miałas możliwosć zregenerować siły :) Poza tym bardzo mi się podoba zestaw, w którym jestes ubrana na zdjęciach, własnie poszukuję takiej misiowatej bluzy ;) Pozdrawiam ciepło!

    myslacinaczej29741.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Kocham Hiszpanię!
    Sama byłam w Hiszpanii i jestem zakochana! Uwielbiam klimat w tym kraju! Zdjęcia cudowne♡


    https://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  13. Zdjęcia przepiękne i teraz jeszcze bardziej tęsknie za wakacjami.. haha :)
    Mega zazdroszczę wyjazdu
    Pozdrawiam serdecznie
    https://poziomka1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Śliczne zdjęcia! Bardzo chciałabym odwiedzić Malagę w przyszłości i cieszę się, że wyjazd Ci się podobał.
    Pozdrawiam,
    https://www.monabednarska.com/

    ReplyDelete
  15. Ah zazdroszczę! Sama chętniej wybrałabym się na takie wakacje do Hiszpanii, a zdjęcia jak najbardziej przywołują wspomnienia związane z latem.
    Życie w UK i nie tylko!

    ReplyDelete
  16. Wow w ilu ty cudownych miejscach byłaś! Pozazdrościć tylko. :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  17. Hiszpania to istny raj na ziemi! Ahhh, chciałabym choć na chwilkę móc się przenieść w tak klimatyczne miejsce! <3
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja już skończyłam ferie! Piękne zdjęcia, będziesz miała cudowną pamiątkę :) Mój blog

    ReplyDelete

- za wszystkie komentarze dziękuję <3,
- zaobserwuj mnie, a ja zrobię to samo,
- zostaw w komentarzu link do swojego bloga, na pewno wpadnę.